طرفداران یونیک
طرفداران یونیک
اخرین اخبار یونیک چت و ...

سرکلاس استاد پرده ویدئو پرژکتور روتاآخرپایین نکشیده بود پایین اسلاید که افتاده بود

روتخته سیاه معلوم نبود یه دختره گفت استادشرمنده امااگه ممکنه کامل بکشید پایین

از اینجا خوب معلوم نیست...

چند شب پیش صدای تق وتوق میومد از بالا پشت بوم من گفتم دزده داره ماهوارمونو میدزده

بابام گفت صدای پانمیاد،منم گفتم لابد دزده فلجه!!!بابام گفت اره دوستاش زیر بغلشو گرفتن

آوردن دزدی...

بابام از مسافرت اومده بود،چندبارزنگ زد،گویااف اف نگرفته بوده.اومدپایین ماهم رفتیم کلی باهاش

خش وبش کنیم،باقیافه دمق گفت آره منوکلی پشت در نگه داشتین حالااومدین استقبال،منم

عصبانی شدم صاف توروش نگاه کردم گفتم تقصیر اف اف چیه که ماخرابیم...هی وای من

اول صبحی زنگ زده میگه سلام عسلم توی خواب وبیداری فکرکردم به من گفته عسلم

گفتم لطف داری حالا بخوابم،میگه نه جونم نشناختی؟عسلم دیگه،گفتم خوشبختم منم چای شیرینم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهپنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:, توسط asali
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.